مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-16سياسي

سیره علوی سرشار از نکات ارزشمند سلامتی است/ نهج البلاغه؛ میراثی از همه ارزش ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به محتوای غنی نهج البلاغه، میراث گرانبهای امام علی(ع)، گفت: در حوزه های مختلف فرهنگ، سیاست، علم و اندیشه و همچنین خانواده در کتاب نهج البلاغه آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدرضا نیکبخت صبح امروز در همایش سیره علوی لرستان، حضرت علی را شخصیتی بی نظیر در تاریخ اسلام عنوان و اظهار کرد: فردی شجاع و با درایت که با سیاست و مدیریت در میان مردم به عدالت رفتار می کند.

وی خاطرنشان کرد: در ادیان مختلف، بسیار از شخصیت عظیم حضرت علی(ع) سخن گفته شده، همچنان که کتاب های بسیار موثری نیز در مورد ایشان توسط اساتید فرزانه نوشته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به محتوای غنی نهج البلاغه، میراث گرانبهای امام علی(ع)، افزود: در  حوزه های مختلف فرهنگ، سیاست، علم و اندیشه و همچنین خانواده، نامه ها، موعظه ها، خطابه ها، دستورها و پندهای حکمت آمیزی در کتاب نهج البلاغه آمده است.

نیکبخت بیان داشت: در مورد قانون گرایی، مدیریت، شایسته سالاری، چگونگی خدمت به بندگان و کمک به مستمندان نکات بسیار ارزشمندی نهفته است.

وی با اشاره به حکمت سلامت در نهج البلاغه امیرالمومنین(ع)، تصریح کرد:  بیانات امام علی(ع) در مورد سلامت جسمانی و روحانی بسیار گهربار و آموزنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره علوی سرشار از نکات ارزشمند سلامتی است/ نهج البلاغه؛ میراثی از همه ارزش ها

سیره علوی سرشار از نکات ارزشمند سلامتی است/ نهج البلاغه؛ میراثی از همه ارزش ها