مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-16سياسي

ارائه 186 هزار مجوز استخدام در آموزش و پرورش طی 4 سال اخیر


رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در طول 4 سال اخیر، 186 هزار مجوز برای استخدام از محل ماده 28 دانشگاه فرهنگیان، صدور مجوز جذب دانشجومعلمان از طریق کنکور و برخی مجوزها برای تبدیل وضعیت به آموزش و پرورش داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه پنجمین نشست از سلسله نشست های گفت وگوی هفته که باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش وپرورش و دستگاه های مختلف کشور و با موضوع گفت وگو بر محور تحول، اظهار کرد: در طول 4 سال اخیر، 186 هزار مجوز برای استخدام از محل ماده 28 دانشگاه فرهنگیان، صدور مجوز جذب دانشجومعلمان از طریق کنکور و برخی مجوزها برای تبدیل وضعیت داده شده است.

وی ادامه داد: این میزان در مقایسه با 5 سال قبل از آن که 55 هزار مجوز استخدام داده شده است، افزایش 3.

5 برابری را نشان می دهد و نشان از توجه دولت نسبت به آموزش و پرورش است.

انصاری اضافه کرد: کار بزرگی دولت در سال 98 انجام داد و حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش که از تبعیض نسبت به برخی دستگاه ها رنج می بردند، افزایش داد.

وی افزود: متوسط دریافتی کارکنان دولت 5 میلیون و 470 هزار تومان است و این رقم برای همکاران آموزش و پرورش به 5 میلیون و 570 هزار تومان رسیده است؛ امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 186 هزار مجوز استخدام در آموزش و پرورش طی 4 سال اخیر

ارائه 186 هزار مجوز استخدام در آموزش و پرورش طی 4 سال اخیر