مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-16اقتصادي

لایروبی نهر تاریخی گَرگَر شوشتر در مسیر اجرا قرار گرفت


مدیر پایگاه میراث جهانی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر از لایروبی 34 هزار متر مکعب از نهر گَرگَر پس از 20 سال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر پایگاه میراث جهانی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر از لایروبی 34 هزار متر مکعب از نهر گَرگَر پس از 20 سال خبر داد.

محمدرضا بهادری اظهار کرد: پروژه لایروبی نهر گرگر حدفاصل پل بند گرگر تا بندمیزان که مدت ها در دستور کار قرار داشت و روال قانونی اجرایی آن در حال انجام بود، از هفته گذشته آغاز شده است.

او با اشاره به این که حجم عملیات در این فاز حدود 34 هزار متر مکعب است، افزود: بیش از 20 سال بود که این حجم از لایروبی در این بخش از نهر گرگر اتفاق نیفتاده بود.

مدیر پایگاه میراث جهانی شوشتر از این پروژه به عنوان یکی از مهم ترین پروژه هایی نام برد که طی سال های اخیر در حوزه مربوط در حال انجام است و گفت: اجرای این پروژه یک کار جمعی است و همت گروهی را می طلبد.

او افزود: کارفرمای این پروژه سازمان آب و برق خوزستان است که تأمین اعتبار و انتخاب پیمانکار را انجام داده و پروژه تحت نظارت پایگاه سازه های آبی تاریخی شوشتر در حال انجام است.

بهادری در ادامه از پیگیری های حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر، سردار گیلانی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مهدی پور مدیر امور آب منطقه شمال خوزستان، غلامعلی شاهمرادیان رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی نهر تاریخی گَرگَر شوشتر در مسیر اجرا قرار گرفت

لایروبی نهر تاریخی گَرگَر شوشتر در مسیر اجرا قرار گرفت