مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-16سياسي

آبرسانی سیار به 10 روستا در رفسنجان/حق مردم رفسنجان از مس بازگردانده شود


در حال حاضر 10 روستای بخش مرکزی با تانکر آبرسانی می شوند که با وجود معدن مس سرچشمه داشتن چنین مشکلاتی زیبنده این شهرستان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، روز گذشته تفاهم نامه واگذاری خانه حاج آقاعلی بزرگترین خانه خشتی جهان بین شهرداری رفسنجان و اداره اوقاف به امضا رسید.

اما این برنامه حواشی زیادی به همراه داشت که یکی از آن حاشیه ها عدم حضور بخشدار مرکزی، دهیار، شوراها و میراث فرهنگی بود، روستای قاسم آباد در بخش مرکزی واقع شده و به واسطه وجود خانه حاج آقاعلی گردشگران داخلی و خارجی زیادی به خود می بیند که اداره کردن آن همت مضاعفی می طلبد که طی این سال ها شاهد آن بوده ایم.

مصطفی بخشی، بخشدار مرکزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس نسبت به این بی اطلاعی از واگذاری بزرگترین خانه خشتی جهان باب گلایه را گشود و اظهار داشت: از اینکه قرار است این خانه ساماندهی شود از مسئولان قدردانی می کنم اما اینکه چرا بدون اطلاع بخشدار، شوراها و دهیار و همچنین میراث فرهنگی چنین برنامه ای انجام شده جای بسی گله است چون قاسم آباد از توابع بخش مرکزی ست اما ما بی اطلاع بودیم.

بخشدار مرکزی رفسنجان همچنین خواستار مشخص شدن سهم روستای قاسم آباد، دهیاری و اهالی روستا از منافع این خانه شد و اینکه عواید املاکی که در مجموعه روستا از مجموعه حاج آقاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 10 روستا در رفسنجان/حق مردم رفسنجان از مس بازگردانده شود

آبرسانی سیار به 10 روستا در رفسنجان/حق مردم رفسنجان از مس بازگردانده شود