مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-16بين الملل

عریقات خطاب به عمرو موسی: استفاده از اسم فلسطین کافی است!


دبیرکل کمیته اجرایی ساف اظهارات اخیر دبیرکل پیشین اتحادیه عرب درباره عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را به منزله تخریب طرح صلح عربی دانست و از او خواست استفاده از فلسطین را متوقف کند.

- عریقات خطاب به عمرو موسی: استفاده از اسم فلسطین کافی است! دبیرکل کمیته اجرایی ساف اظهارات اخیر دبیرکل پیشین اتحادیه عرب درباره عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را به منزله تخریب طرح صلح عربی دانست و از او خواست استفاده از فلسطین را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیانیه ای در واکنش به اظهارات اخیر عمرو موسی، دبیرکل پیشین اتحادیه عرب درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: درخواست عمرو موسی از کشورهای عربی برای پا جای پای امارات گذاشتن و عادی کردن روابط با اسراییل با هدف تحقق دستاوردهایی برای فلسطینی ها به معنای نقض تصمیمات اجلاس های سران کشورهای عربی و تخریب طرح صلح عربی است.

عریقات افزود: عادی سازی با اسراییل در واقع پاداشی برای جنایات (رژیم) اشغالگر است.

دبیرکل کمیته اجرایی ساف در ادامه اظهار کرد: استفاده از نام فلسطین کافی است! فلسطین به کسی نیاز دارد که به آن خدمت کند نه کسی که از نامش استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات خطاب به عمرو موسی: استفاده از اسم فلسطین کافی است!

عریقات خطاب به عمرو موسی: استفاده از اسم فلسطین کافی است!