مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-16اجتماعي

خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس شهرستان تنگستان سریع تر انجام شود


در ایام مانده به شروع سال تحصیلی جدید، شهرداران و دهیاران شهرستان تنگستان هرچه سریع تر برای خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور صبح یکشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان اظهار داست: در حوزهٔ ترافیکی، برای ایجاد ایمنی و سلامت شهروندان، نیازمند آموزش و فرهنگ سازی هستیم.

وی ضمن تقدیر از پلیس راه و راهور برای حضور مداوم در مسیرها و اهمیت دادن به سلامت شهروندان و همچنین اقدامات شهرداری ها، دهیاران و اداره راهداری که در راستای ارتقای ایمنی سطح راه ها تلاش دارند تصریح کرد: برای کاهش رفتارهای پرخطر بعضی از راننده ها و عابران پیاده، نیازمند آموزش و فرهنگ سازی هستیم.

فرهنگ سازی برای استفاده از دوچرخه به جای موتورسیکلت رفیعی پور اضافه کرد: بعضاً دانش آموزان برای استفاده از موتورسیکلت دارای سن قانونی نیستند، اما در مدارس تنگستان می بینیم که اکثر دانش آموزان برای رفت وآمد از موتورسیکلت استفاده می کنند و نیاز هست که آموزش و پرورش اهرم و دلوار با کمک راهور در این امر فرهنگ سازی لازم برای استفاده از دوچرخه به جای موتورسیکلت توسط دانش آموزان را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس شهرستان تنگستان سریع تر انجام شود

خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس شهرستان تنگستان سریع تر انجام شود