مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-16سياسي

ارتقاء امنیت فیزیکی و سایبری در بانک ها الزامی است


قاسمی ضریب امنیتی و حفاظتی بانک ها را ضروری دانست و تصریح کرد: بانک یکی از اماکنی است که همیشه در معرض خطر قرار دارد و به همین خاطر و در راستای پیشگیری از وقوع جرم باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و ارتقاء ضریب امنیتی و حفاظتی در بانک ها الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی دادستان قزوین، در نشست کمیسیون بررسی ارتقاء ضریب امنیتی و حفاظتی بانک ها که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، گفت: وقوع جرم نه تنها زندگی شخص بزه دیده را تحت الشعاع قرار می دهد، بلکه تبعات اجتماعی نیز در پی دارد و گاهاً طیف وسیعی از جامعه را دربر می گیرد و آسیب های روحی، روانی و امنیتی آن گسترده و در برخی موارد جبران ناپذیر است.

وی افزود: سرقت از جمله جرائمی است که حتی اگر به صورت خُرد نیز واقع شود، امنیت عمومی را خدشه دار کرده و علاوه بر فرد بزه دیده، بعضاً گستره بزرگ تری را در بر می گیرید و تا مدت ها تبعات و آسیب های روحی و روانی ناشی از آن احساس خواهد شد.

دادستان قزوین در ادامه بیان داشت: بزرگ ترین پشتوانه بانک ها، اعتماد عمومی است و به همین اعتبار هست که مردم برای نگهداری سرمایه و فعالیت های اقتصادی، بانک ها را انتخاب می کنند و اگر بانک ها اصول حفاظتی و امنیتی را به درستی رعایت نکنند و در اثر بی توجهی حادثه ای رخ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء امنیت فیزیکی و سایبری در بانک ها الزامی است

ارتقاء امنیت فیزیکی و سایبری در بانک ها الزامی است