مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-16حوادث

پیش فروش واکسن کرونا؛ شیوه جدید کلاهبرداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی با اشاره به انتشار برخی آگهی ها در فضای مجازی با موضوع پیش فروش واکسن کرونا یا فروش دارو های آن گفت: - رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری و تهدید سلامت شهروندان در پوشش آگهی های فروش دارو یا واکسن کرونا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی با اشاره به انتشار برخی آگهی ها در فضای مجازی با موضوع پیش فروش واکسن کرونا یا فروش دارو های آن گفت: به طورکلی و همانطور که بار ها گفته و تاکید شده است، فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع بوده و با عاملان آن برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا نیز متاسفانه در مواردی شاهد آن بودیم که افراد سودجو با انتشار آگهی در فضای مجازی ادعای فروش دارو های مربوط به کرونا را داشتند که این افراد از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده و در بازجویی از آنان مشخص شده که یا دارویشان تقلبی و جعلی بوده یا اینکه اصلا دارویی در کار نبوده و صرفا به قصد سودجویی و کلاهبرداری دست به چنین اقدامی زده اند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ اضافه کرد: اخیرا نیز با توجه به حساسیت افکار عمومی و خبر هایی که در مورد واکسن کرونا منتشر شده این احتمال وجود دارد که افراد سودجو در پوشش پیش فروش واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش واکسن کرونا؛ شیوه جدید کلاهبرداری

پیش فروش واکسن کرونا؛ شیوه جدید کلاهبرداری