مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-16سياسي

انتقاد از نسنجیدن بازخورد فمتورها/برای کدام مخاطب محتوا تولید شد؟


اشکان بروج با انتقاد از اینکه بازخورد فمتورها در ایران سنجیده نمی شود گفت: باید بدانیم این تورها چه مخاطبی دارند و چه کسانی می توانند روی این مخاطبان تأثیر بگذارند.

- اشکان بروج راهنمای گردشگری با انتقاد از برگزاری فمتورها به عنوان تورهای آشناسازی که به تازگی توسط وزارت میراث فرهنگی برگزار می شود به خبرنگار مهر گفت: فم تریپ و فم تور یک تکنیک بازاریابی است و اگر اهل فن، آن انجام دهند حتماً خیلی خوب اجرا خواهد شد.

این موضوع از ورود اینفلوئنسرها به جاذبه های گردشگری بیشتر معرفی شد منتها ما سعی کردیم که در فمتورها بیشتر از افراد صاحب قلم و عکاسان خوب و افراد مؤثر در حوزه تولید محتوا استفاده کنیم.

اما الان فقط اداره کل میراث فرهنگی در استان ها شنیده اند که باید چند نفری را به استان دعوت کنند و برای آنها برنامه بازدید از چند جاذبه گردشگری بگذارند و افراد هم عکس بگیرند و تمام.

درحالی که اصلاً سنجیده نمی شود که چه اتفاقی در این فمتورها می افتد و برگزاری آنچه بازخورد و تأثیری گذاشته است.

وی با گلایه از اینکه تنها در فمتورها تعدادی بلاگر یا اینفلوئنسر که تولید محتوای درستی در حوزه گردشگری ندارند دعوت می شود گفت: باید دید افرادی که در این تورها شرکت می کنند چقدر می توانند روی مخاطب مورد نظر آن استان تأثیر بگذارند نه اینکه تنها اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از نسنجیدن بازخورد فمتورها/برای کدام مخاطب محتوا تولید شد؟

انتقاد از نسنجیدن بازخورد فمتورها/برای کدام مخاطب محتوا تولید شد؟