مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-15سياسي

بی توجهی مهدکودک ها به سیاست های کلان آموزشی


رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بهزیستی کشور مجوز مهدهای کودک را صادر می کند اما این مراکز به سیاست های کلان آموزش و پرورش بی توجه هستند و باید یک تعامل سازنده ای بین این دو مجموعه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگوی تلویزیونی برنامه به وقت ایران با موضوع چالش‌های تربیت کودک در حوزه مهارت آموزی، در مورد شروع آموختن مهارت به افراد گفت: طبق علوم تربیتی مهارت آموزی را باید از سنین کودکی شروع کرد که متاسفانه این حوزه از گذشته در کشور مغفول مانده و به تازگی با آموزش مهارت‌های شغلی در دوره متوسطه شروع شده است که مبتنی بر طرح «هر دانش آموز یک مهارت» صورت می‌گیرد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس و رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، دیگر مهمان این برنامه، با اشاره به نقشه جامع علمی کشور مصوب سال 89 گفت: تلفیق آموزش، پژوهش و مهارت باید از آموزش ابتدایی شروع شود.

زاهدی همچنین به سند تحول بنیادی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در بند 23 این سند آمده است که داشتن مهارت مورد نیاز باید آموزش داده شود.

اما این واقعیت تلخ وجود دارد که در آموزش و پرورش به موضوع آموزش مهارت پرداخته نمی شود و این موضوع در دوره دبیرستان مورد توجه بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مهدکودک ها به سیاست های کلان آموزشی

بی توجهی مهدکودک ها به سیاست های کلان آموزشی