مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-15سياسي

خبرنگاران بروجنی تجلیل شدند/ انتقاد فرماندار از مسؤولان بیگانه با رسانه


مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بروجن به میزبانی شهرداری این شهر و با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، عصر امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بروجن به میزبانی شهرداری این شهر و با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

خبرنگاران از سیا ه نمایی بپرهیزند/ جامعه نیازمند آرامش است ابراهیم شریفی در این مراسم با تشکر از اهالی مطبوعات و تبریک روز خبرنگار، گفت: امروز از رسالت های خبرنگاران، علاوه بر صداقت و امانت در گفتار و نوشتار، پرهیز از هرگونه سیاه نمایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تاثیر غیرقابل انکار رسانه ها، بیان کرد: امروز جامعه به احساس ارامش نیازمند است، چرا که از چند سو مردم مورد تهاجم هستند و با وجود تهاجم های رسانه ای و  همه مشکلات موجود، رسانه می تواند به کمک مردم بیاید تا جامعه این مسیر پر از بحران را به سلامت طی کنند.

مسؤولان از نقد رسانه ها نترسند/ ضعف برخی مدیران در ارتباط با رسانه ها فرماندار شهرستان بروجن با تاکید بر نوشتار واقعیت ها توسط رسانه ها، گفت: رسانه باید آنچه که واقعیت است را بیان کرده و همچنین انتقاد سازنده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران بروجنی تجلیل شدند/ انتقاد فرماندار از مسؤولان بیگانه با رسانه

خبرنگاران بروجنی تجلیل شدند/ انتقاد فرماندار از مسؤولان بیگانه با رسانه