مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-15اجتماعي

10 درصد از ظرفیت اینترنت کشور را برای شبکه شاد نیاز داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو محمود حبیبی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره آغاز سال تحصیلی جدید و آموزش مجازی دانش آموزان اظهار کرد: - مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: 10 درصد از ظرفیت اینترنت کشور را برای شبکه شاد نیاز داریم که مرکز ملی فضای مجازی قول همکاری داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو محمود حبیبی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره آغاز سال تحصیلی جدید و آموزش مجازی دانش آموزان اظهار کرد: در مناطق سفید آموزش به صورت حضوری ارائه می شود و در وضعیت قرمز دانش آموزان در مدرسه حاضر نمی شوند و آموزش ها به صورت مجازی است که از شبکه شاد، آموزش تلویزیونی و توزیع بسته های آموزشی بین دانش آموزان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در وضعیت زرد از شیوه ترکیبی یعنی آموزش حضوری و مجازی استفاده می کنیم و دانش آموزان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت زوج و فرد و یک روز در میان در کلاس های درس حاضر می شوند که جزییات دقیق آن در شیوه نامه بازگشایی مدارس اعلام شده است.

حبیبی درباره وضعیت آموزش مجازی دانش آموزانی که به اینترنت، تبلت و گوشی هوشمند دسترسی ندارند، گفت: تکیه اصلی ما صرفا شبکه شاد نیست و آموزش تلویزیونی را خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد از ظرفیت اینترنت کشور را برای شبکه شاد نیاز داریم

10 درصد از ظرفیت اینترنت کشور را برای شبکه شاد نیاز داریم