مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 17:252020-08-15بين الملل

عضو دفتر سیاسی حماس: قدس منتظر فاتحان است نه خوش گذران ها


یکی از اعضای جنبش حماس، توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط را محکوم کرد و گفت که این توافق هدیه ای از سوی امارات برای ترامپ و نتانیاهو بود تا از بحران داخلی خود نجات پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خلیل الحیه ، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) توافق امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی را خنجر از پشت توصیف کرد و این توافق نشان می دهد که ابوظبی از دشمن حمایت و جانبداری می کند.

این عضو حماس در گفت وگو با شبکه ماهواره الاقصی توافق مذکور را محکوم کرد و گفت که این اقدام از سوی هرکسی با هر کشوری باشد، هدیه برای اشغالگران است تا موجودیت خود را تثبیت کرده و به اشغالگری خود ادامه دهند.

او گفت: عادی سازی [امارات و اسراییل] جانبداری از اشغالگری در آرمان فلسطین، قدس و مسجد الاقصی است و آن را به رسمیت می شناسد .

خلیل الحیه گفت که این توافق در این شرایط سخت به فلسطینی ها شوکه وارد کرده و هدیه ای برای دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهواست که در بحران داخلی خود گرفتار شده اند.

او ادعای امارات مبنی بر اینکه طرح اشغالی الحاق کرانه باختری با توافق مذکور لغو شده را رد کرد و گفت که این موضع ملی واحد فلسطینی ها بود که صهیونیست ها را مجبور به عقب نشینی از این طرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو دفتر سیاسی حماس: قدس منتظر فاتحان است نه خوش گذران ها

عضو دفتر سیاسی حماس: قدس منتظر فاتحان است نه خوش گذران ها