مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 17:152020-08-15بين الملل

اعتراض جوانان شهر چمران خوزستان به استخدام غیربومی ها


جمعی از شهروندان جویای کار شهر چمران ماهشهر در تجمع مقابل بیمارستان نفت، گفتند: جذب نیروهای غیربومی حتی در سطح کارگران خدماتی و حراست بیمارستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، امروز مردم شهر چمران در اعتراض به استخدام کارگران غیربومی در بیمارستان نفت بندرماهشهر، مقابل درب این بیمارستان دست به تجمع اعتراضی زدند.

عساکره یکی از شهروندان معترض در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در شرایطی که اکثریت جوانان تحصیل کرده شهرستان بیکار هستند و با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند؛ مسؤولین بدون توجه به این مسئله کارگرانی را از سایر نقاط کشور در این بیمارستان مشغول به کار می کنند.

وی افزود: استخدام افرادی در واحدهای خدماتی و حراستی که مستلزم داشتن مهارت و تخصص خاصی نیست و افراد واجد شرایط زیادی در منطقه برای این کار وجود دارد، خیانت بزرگی در حق مردم بندرماهشهر و به ویژه مردم شهر چمران است که در چند قدمی این بیمارستان سکونت دارند.

موسوی از دیگر افراد معترض به استخدام کارگران غیربومی در این بیمارستان خاطرنشان کرد: جوانان شهر چمران خواسته ای جز اشتغال و رفع مشکلات معیشتی ندارند؛ اما در هر بار اعتراض و مطالبه حقوق ابتدایی خود هیچ پاسخی از مسوولین دریافت نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جوانان شهر چمران خوزستان به استخدام غیربومی ها

اعتراض جوانان شهر چمران خوزستان به استخدام غیربومی ها