مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 17:102020-08-15اقتصادي

حل مشکل آب شرب 18 روستای غیزانیه خوزستان تا 10 روز آینده


معاون طرح و توسعه آب‌وفاضلاب روستایی خوزستان گفت: مطابق وعده داده شده فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه تا ابتدای شهریورماه به پایان می رسد و مشکل آب شرب ناپایدار 18 روستای این بخش حل خواهد شد علی نیسی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درخصوص آخرین وضعیت آبرسانی به بخش غیزانیه بیان کرد: در فاز سوم این طرح نیز قرار است به 24 روستای غیزانیه آبرسانی شود اما با تکمیل فاز دوم امکان تامین آب شرب وجود دارد، همزمان با اجرای فاز دوم عملیات فاز سوم با لوله گذاری به طول 30 کیلومتر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز سوم طرح آبرسانی توسط بنیاد مستضعفان اجرایی شده است افزود: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته فاز سوم این طرح نیز تا آبانماه به پایان می‌رسد.

معاون طرح و توسعه آب‌وفاضلاب روستایی خوزستان گفت: فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه شامل 28 کیلومتر لوله‌گذاری است که هشت کیلومتر آن قبلا انجام شده بود درحال حاضر نیز چهار کیلومتر از این فاز باقی مانده است.

نیسی یادآور شد: در مسیر بخش غیزانیه لوله‎‌های نفتی قرار دارند باوجود همکاری شرکت نفت، اما روند کار به دلیل لزوم رعایت مسائل ایمنی تاحدودی کند است اما تلاش می‌کنیم پیش از موعد این پروژه را به اتمام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آب شرب 18 روستای غیزانیه خوزستان تا 10 روز آینده

حل مشکل آب شرب 18 روستای غیزانیه خوزستان تا 10 روز آینده