مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-15سياسي

با کارهای روزمره و کلیشه ای، نمی توان پیروز کارزار جنگ اقتصادی شد


استاندار آذربایجان شرقی، گذر از مشکلات مختلف اقتصادی را نیازمند روحیه جهادی تمام مدیران و همراهی مردم دانست و گفت: امروز همانند دوران دفاع مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با قدردانی از همراهی مردم و عملکرد دستگاه های مسئول در مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسات، همفکری و هم اندیشی برای رفع مشکلات موجود در زمینه اقتصادی و بهبود خدمات دهی به مردم در بخش های مختلف است.

وی با قدردانی از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان در شرایط سخت اقتصادی کشور، از این قشر به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در سنگر تولید و صنعت نام برد و افزود: این قشر، فشار بیشتری را نسبت به سایر بخش ها تحمل می کنند و دولت نیز، نهایت تلاش خود را برای حفظ ، بهبود و افزایش تولید و همچنین ارائه تسهیلات به کارآفرینان و مدیران واحدهای صنعتی انجام خواهد داد.

استاندار آذربایجان شرقی به جلسات مستمر خود با نخبگان اشاره کرد و افزود: بسیاری از نخبگان بر این باور هستند که با کارهای روزمره و کلیشه ای، نمی توان پیروز کارزار جنگ اقتصادی شد.

پورمحمدی اظهار داشت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، باید شبانه روز کار کنیم و افرادی که چنین روحیه ای ندارند نمی توانند در این شرایط سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کارهای روزمره و کلیشه ای، نمی توان پیروز کارزار جنگ اقتصادی شد

با کارهای روزمره و کلیشه ای، نمی توان پیروز کارزار جنگ اقتصادی شد