مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:152020-08-15بين الملل

واکنش جنبش فتح فلسطین به سازش ابوظبی با تل آویو


نائب رییس جنبش فتح فلسطین تاکید کرد که خبر سازش ابوظبی با رژیم صهیونیستی اصلا تعجب آور نبوده و امارات سال هاست که مسئله فلسطین را بازیچه قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، «محمود العالول» نائب رییس جنبش فتح فلسطین تاکید کرد که خبر سازش ابوظبی با اسراییل اصلا تعجب آور نبود و امارات سالیان سال است که مسئله فلسطین را سبک شمرده است.

العالول در گفتگو با رادیو فلسطین گفت: «مواضع حاکمان فعلی امارات با مواضع مردم این کشور و دیدگاه شیخ زاید آل نهیان که حامی مسئله فلسطین بود (بنیان‌گذار امارات)، مغایرت دارد».

این مقام فتح با بیان اینکه سازش امارات با رژیم صهیونیستی نخستین گام این کشور در خالی کردن پشت ملت فلسطین نیست، گفت: «امارات سال‌هاست که مسئله فلسطین را سبک شمرده است».

وی افزود: «این عادی سازی آشکار، بیانگر گسستی در موضع رسمی عرب است و خیانت به مردم فلسطین و لطمه به مسئله قدس و فلسطین است».

العالول درباره واکنش‌ها به توافق سازش امارات با رژیم صهیونیستی گفت: «اتحادیه عرب دعوت به برگزاری نشستی برای بررسی این قضیه کرده و رهبران فلسطین هم تلاش خود را برای حفظ اصول ملی ادامه می‌دهند».


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جنبش فتح فلسطین به سازش ابوظبی با تل آویو

واکنش جنبش فتح فلسطین به سازش ابوظبی با تل آویو