مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-15ورزشي

انحلال 19 تشکل استان مرکزی با بروزرسانی بانک اطلاعاتی سمن ها


مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: 19 تشکل استان در جریان بروز رسانی بانک اطلاعاتی سمن های استان منحل شدند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: 19 تشکل استان در جریان بروز رسانی بانک اطلاعاتی سمن های استان منحل شدند.

احمد سجادی 25 مردادماه در نشست استاندار مرکزی با سمن های استان با اشاره به بهبود وضعیت سمن ها و تشکل های استان به لحاظ همدلی طی یک سال اخیر اظهار کرد: در حال حاضر 426 تشکل در حوزه های مختلف در استان مرکزی ثبت شده است که البته سمن ها از طریق استانداری، فرمانداری، ورزش و جوانان، بهزیستی و ناجا می توانند ثبت شوند.

وی افزود: 76 درصد سمن ها از طریق فرمانداری و استانداری، 18 درصد از طریق ورزش و جوانان، 11 درصد بهزیستی و چهار درصد از طریق ناجا ثبت شده اند.

سجادی با بیان اینکه 73 درصد سمن های استان ثبت شده و باقی ثبت نشده اند، گفت: 73 درصد سمن های استان فعال و 27 درصد غیرفعال هستند، 15 تشکل ملی در استان مرکزی دارای نمایندگی و هفت تشکل استانی هستند و طی یک سال اخیر نیز 40 تشکل جدید مجوز فعالیت اخذ کرده اند.

وی 18 درصد سمن های استان را خیریه، 26 درصد را در حوزه اجتماعی و آسیب های اجتماعی، 11 درصد فرهنگی، شش درصد محیط زیست، 10 درصد معلولین، دو درصد گردشگری، یک درصد حقوق شهروندی و چهار درصد در حوزه امور زیربنایی فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال 19 تشکل استان مرکزی با بروزرسانی بانک اطلاعاتی سمن ها

انحلال 19 تشکل استان مرکزی با بروزرسانی بانک اطلاعاتی سمن ها