مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-15سياسي

مکتب سیدالشهدا(ع) پرمخاطب تر از هر برنامه سیاسی است


صاحبدلان محرم را آغاز فصل عاشقی اهل معنا می دانند و این مهم ترین دلیل بود تا به معرفی یکی از هیئت های اصیل و انقلابی شهر شیراز بپردازیم.

- سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس؛ شیراز صاحبدلان محرم را آغاز فصل عاشقی اهل معنا می دانند و این مهم ترین دلیل بود تا به معرفی یکی از هیئت های اصیل و انقلابی شهر شیراز بپردازیم.

سال 1387 رهبر معظم انقلاب فرمودند: دانشگاه شیراز دارالعلمی است در دارالعلم و این بهترین هدایتگر ما بود تا سراغ علی آقاهادی از مسئولین هیئت محبین اهل بیت(ع) دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی برویم و در رابطه با تاسیس، خط مشی و فعالیت های هیئت محبین اهل بیت دانشگاه شیراز از او مطالبی را جویا بشویم.

هیئت محبین اهل بیت(ع) دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز از سال 1372 فعالیت های خود را آغاز کرد، مجموعه ای که در آن می توان دانشجویانی از سلایق مختلف را پیدا کرد هیئت محبین اهل بیت(ع) دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز از سال 1372 فعالیت های خود را آغاز کرد، مجموعه ای که در آن می توان دانشجویانی از سلایق مختلف را پیدا کرد.

مسئول هیئت محبین اهل بیت(ع) دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز در گفت وگو با خبرنگار فارس با تشریح فعالیت های هیئت محبین اهل بیت(ع) دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی اظهار کرد: هیئت در برگزاری جلسات مختلف در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سیدالشهدا(ع) پرمخاطب تر از هر برنامه سیاسی است

مکتب سیدالشهدا(ع) پرمخاطب تر از هر برنامه سیاسی است