مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-15اقتصادي

دانشگاه کردستان به دنبال ترویج گفتمان دانشگاه های نسل چهارم و کارآفرین است


سعی داریم گفتمان دانشگاه های نسل چهارم و کارآفرین را میان اساتید و دانشجویان ترویج دهیم که در کنار مباحث علمی، نیم نگاهی به تجاری سازی علم هم داشته باشیم تا فارغ التحصیلان کارآفرین شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رحمت صادقی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دیگر مسئولین استان در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت ورودی دانشگاه ها را میزان اشتغال پذیری خروجی های دانشگاهی تضمین می کند.

وی با اشاره به توسعه کارآفرینی مبتنی بر دانش افزود: سعی داریم گفتمان دانشگاه های نسل چهارم و کارآفرین را میان اساتید و دانشجویان ترویج دهیم که در کنار مباحث علمی، نیم نگاهی به تجاری سازی علم هم داشته باشیم  تا بر اساس آن فارغ التحصیلان کارآفرین شوند.

رییس دانشگاه کردستان یادآور شد: این دانشگاه در اخذ گرندهای بین المللی جزو سه دانشگاه برتر کشور است و در خصوص تبادل دانشجو ظرفیت خوبی دارد.

صادقی با بیان اینکه دانشگاه کردستان، دانشگاهی بین المللی است، ادامه داد: حدود پنج درصد دانشجویان این مرکز خارجی هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه کردستان در حال حاصر 12 هزار دانشجو و 400 نفر عضو هیئت علمی دارد، افزود: با توجه به پتانسیل این مرکز علمی ما به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کردستان به دنبال ترویج گفتمان دانشگاه های نسل چهارم و کارآفرین است

دانشگاه کردستان به دنبال ترویج گفتمان دانشگاه های نسل چهارم و کارآفرین است