مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-15سياسي

اختصاص اعتبار ملی برای 2 موزه همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار ملی برای 2 موزه این استان خبر داد.

- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار ملی برای 2 موزه هگمتانه و هنرهای معاصر همدان اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه در نشست یک روزه هم اندیشی و آسیب شناسی گردشگری در ایام کرونا اظهار داشت: در راستای سرعت بخشیدن به تکمیل این 2 طرح مهم گردشگری 70 میلیارد تومان اعتبار ملی جذب کردیم که به هر یک 35 میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: اقدام در جهانی شدن تپه هگمتانه مربوط به دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بود که به تصویب رساندیم و حتی ردیف ملی اخذ شد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفت.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: با کمک مسوولان اجرایی استان ظرف هفته های اخیر پیگیری لازم برای به سرانجام رساندن این 2 طرح مهم گردشگری را انجام داده ایم و اکنون نیز ردیف اعتبار مناسب اختصاص یافته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اقدام های صورت گرفته در راستای توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان افزود: در همین راستا تقویت راه آهن همدان، ایجاد 2 موزه جدید، جذب ردیف های ملی برای محور گنجنامه، روستای گردشگری ابرو، پارک 200 هکتاری سد اکباتان، امامزاده محسن و منطقه گردشگری فرودگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار ملی برای 2 موزه همدان

اختصاص اعتبار ملی برای 2 موزه همدان