مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-15سياسي

رفع محرومیت از مشهد، مصداق بارز خدمت خالصانه به امام رضا(ع) است


تولیت آستان قدس رضوی ضمن دستور آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه خدام بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره)، رفع گرسنگی، بیکاری، محرومیت از شهر مشهد را مصداق بارز خدمت خالصانه به امام رضا(ع) عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار با جمعی از خادمان خیر و نیکوکار امام رضا(ع) که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از مشارکت خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، گفت: با همت خدام و مردم نیکوکار بیش از 40 هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی در ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در ایام بسته بودن حرم مطهر، نگذاشتیم خدمت به زائران امام رضا(ع) تعطیل شود و قالب آن با کمک های مومنانه به نیازمندان تغییر کرد، افزود: آنچه از سیره معصومین، علما، اولیاء بزرگ و بندگان صالح خدا برداشت می شود این است که بعد از انجام واجبات، اهمیت هیچ اقدامی بالاتر از خدمت کردن به مردم نیست.

وی بهترین اعمال را برگرفته از سیره ائمه هدی(ع) و اولیاء الله، رسیدگی به امور مردم خواند و گفت: در شرایط کنونی کشور، عمل أَحسن رسیدگی به امور نیازمندان است، امروز به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان و مشکلات اقتصادی حاصل از آن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت از مشهد، مصداق بارز خدمت خالصانه به امام رضا(ع) است

رفع محرومیت از مشهد، مصداق بارز خدمت خالصانه به امام رضا(ع) است