مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-15اقتصادي

لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای حذف دلالان بازار فولاد


مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اولویت اصلی مجموعه فولاد را حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داخلی به منظور کوتاهی دست دلالان از بازار فولاد برشمرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اولویت اصلی مجموعه فولاد را حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داخلی به منظور کوتاهی دست دلالان از بازار فولاد برشمرد.

علی محمدی اظهار کرد: سیاست کلی شرکت فولاد خوزستان از بدو تاسیس تاکنون، تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت های داخلی کشور بوده است و این مهم، باعث جهش تولید در کارخانه های زنجیره پایین دستی فولاد و به تبع آن حمایت از اشتغال پایدار برای جوانان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت فولاد خوزستان، وی افزود: شرکت فولاد خوزستان افتخار دارد در سال های اخیر که فشارهای تحریم ها دوچندان شده است، با به کارگیری 11 هزار نیرو به طور مستقیم و 50 هزار نیرو به طور غیرمستقیم، نقش عمده ای در اقتصاد کشور و استان ایفا کند.

محمدی بیان کرد: این مجموعه صنعتی با بهره گیری از نیروی های متخصص و تکیه بر توان داخلی و با اولویت تامین شمش مورد نیاز شرکت های داخلی، مازاد محصولات خود را به اقصی نقاط جهان صادر می کند و ارز حاصل از آن نیز به اقتصاد کشور تزریق می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای حذف دلالان بازار فولاد

لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای حذف دلالان بازار فولاد