مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:202020-08-15سياسي

هشدار استاندار خوزستان به فرمانداران برای رعایت موازین بهداشتی


بعد از اعلام وضعیت سفید در خوزستان، رعایت موازین بهداشتی و احساس خطر کاهش یافته است و حتی فرمانداران مانند سه چهار هفته پیش، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: بعد از اعلام وضعیت سفید در خوزستان، رعایت موازین بهداشتی و احساس خطر کاهش یافته است و حتی فرمانداران مانند سه چهار هفته پیش، آنلاین نیستند که این مساله، ابتدا هشداری به فرمانداران است؛ به هیچ وجه نباید احساس کنیم شرایط به روند عادی بازگشته است.

غلامرضا شریعتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (25 مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همچنان خوزستان در وضعیت سفید قرار دارد اگر چه باید شهرهای بهبهان و آغاجاری بیشتر مراقبت کنند زیرا در چند روز اخیر تعداد بیماران این شهرها مقداری افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این وضعیت سفید نباید ما را غافل کند و فکر کنیم شرایط عادی است؛ در صورتی که چنین فکری شود مانند استان های دیگر که مجددا قرمز شده اند، خواهیم شد.

همچنان از مردم می خواهیم با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار خوزستان گفت: فرماندار اندیکا نیز به دلیل ابتلا به کرونا از دنیا رفت؛ این مساله هشداری برای ما است تا بیش از پیش رعایت و شرایط را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندار خوزستان به فرمانداران برای رعایت موازین بهداشتی

هشدار استاندار خوزستان به فرمانداران برای رعایت موازین بهداشتی