مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-15فرهنگي

از تولید کافه میران تا خبری از فیلمی با بازی بهنوش بختیاری


خبری از انتشار اولین فرهنگ نامه جامع تهیه کنندگان سینما، تولید کافه میران و جدید.

ترین خبر از فیلمی با بازی بهنوش بختیاری از جمله خبرهای سینماست - از تولید "کافه میران" تا خبری از فیلمی با بازی بهنوش بختیاری خبری از انتشار اولین فرهنگ نامه جامع تهیه کنندگان سینما، تولید"کافه میران" و جدید.

ترین خبر از فیلمی با بازی بهنوش بختیاری از جمله خبرهای سینماست نخستین فرهنگ نامه جامع تهیه کنندگان سینمای ایران به زودی به چاپ خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با طی شدن مراحل پایانی فنی و نهایی شدن جمع آوری اطلاعات نخستین فرهنگ نامه جامع تهیه کنندگان سینمای ایران با حمایت جامعه صنفی تهیه کنندگان و به کوشش کورش کبیری در آستانه چاپ قرار خواهد گرفت.

این کتاب شامل تصاویر صحنه و پشت صحنه فیلم ها واطلاعات جامع بیش از دویست نفر از تهیه کنندگان بزرگ و صاحب نام که آثار ماندگار سینمای ایران را تهیه و تولید نموده اند در آن گرد آوری شده است و در دو جلد نفیس عرضه و در اختیار علاقهمندان هنر هفتم قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که پیش از این ضرورت تدوین چنین کتابی ماندگار برای ثبت تاریخ سینمای ایران برای استفادهی علاقمندان پژوهشگران دیده می شد ، کوروش کبیری با حمایت جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران تلاش کرده تا به رفع این نیاز بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولید کافه میران تا خبری از فیلمی با بازی بهنوش بختیاری

از تولید کافه میران تا خبری از فیلمی با بازی بهنوش بختیاری