مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-15سياسي

حریم شهر شهمیرزاد تعیین تکلیف شود


استاندار سمنان خواستار تعیین تکلیف وضعیت حریم شهر شهمیرزاد شد و گفت: گسترش غیر کارشناسی و غیر ضرور حریم شهرها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر بعد از ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه طرح های عمرانی باید همراه با پیوست نظر تخصصی و کارشناسی مشاوران باشد، ابراز کرد: طرح ها بدون نظر کارشناسی به هیچ عنوان مورد توجه، بررسی، رسیدگی و تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار نمی گیرد.

وی افزود: گسترش غیر کارشناسی و غیر ضرور حریم شهرها به هیچ عنوان قابل قبول نیست لذا نیاز است تا با برگزاری جلساتی مستمر و با حضور کارشناسان، ایرادات و آسیب های طرح ها شناسایی، اقدامات لازم کارشناسی انجام و در نهایت مطالعات تخصصی و جامع و کامل در خصوص طرح ها ارائه شود.

استاندار سمنان خواستار تعیین تکلیف حریم شهرهای استان شد و گفت: حریم شهرها باید بر اساس نرخ رشد جمعیت شهری و همراه با توجیهات کارشناسی و مبتنی بر نظرات مشاوران طرح ها باشد.

آشناگر با بیان اینکه طی یک ماه آینده وضعیت حریم شهر شهمیرزاد و مباحث پیرامون طرح جامع، تفصیلی این شهر، رسیدگی و تعیین تکلیف شود، افزود: استدلال، نظر کارشناسی مشاوران، توجه به مسائل جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم شهر شهمیرزاد تعیین تکلیف شود

حریم شهر شهمیرزاد تعیین تکلیف شود