مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-15بين الملل

رییس پارلمان ترکیه: امارات به مسئله فلسطین خیانت کرد


رییس پارلمان ترکیه سازش امارات با رژیم صهیونیستی را خیانت به مسئله فلسطین خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس پارلمان ترکیه روز شنبه گفت که امارات از طریق عادی سازی روابط خود با اسراییل به مسئله فلسطین خیانت کرد.

مصطفی شنطوب در توییتر گفت: اماراتی که ترکیه را به دخالت در امور کشورهای عربی متهم می کند به شکلی شفاف به مسئله فلسطین که یکی از مهم ترین مسائل جهان اسلام است، خیانت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، رییس پارلمان ترکیه تاکید کرد: طبیعی است این اسباب بازی هایی که اختیار خودشان را هم ندارند، از دست ترکیه که مدافع واقعی و سرسخت مسئله فلسطین است، عصبانی شوند.

 شامگاه روز پنجشنبه، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد  تل آویو و امارات به توافقی برای عادی سازی کامل روابط دست پیدا کرده اند.

به دنبال اعلام این خبر، طرف های متعدد در منطقه اقدام امارات در سازش با رژیم اشغالگر را خیانت به همه امت عربی و در راس آن آرمان های فلسطینی خواندند.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه هم روز جمعه در سخنرانیش پس از نماز جمعه به عادی سازی روابط امارات با تل آویو واکنش نشان داد؛ او گفت: مسئله خارج کردن سفیر ترکیه از ابوظبی و به تعلیق درآوردن روابط با امارات را در واکنش به عادی سازی روابط این کشور با اسرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان ترکیه: امارات به مسئله فلسطین خیانت کرد

رییس پارلمان ترکیه: امارات به مسئله فلسطین خیانت کرد