مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-15سياسي

شرایط ایمن برای کنکور در کرمانشاه فراهم شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری شیوه نامه های بهداشتی در نظر گرفته شده برای سلامت شرکت کنندگان کنکور سراسری را تشریح کرد و گفت: پیش بینی های لازم برای ایجاد محیط امن و ایمن برای متقاضیان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار روز شنبه در حاشیه نشست ستاد کرونا استان از تجمیع ظرفیت ها و امکانات دستگاه های اجرایی برای افزایش فضای حوزه های برگزاری کنکور سراسری خبر داد و اظهارداشت: برای حفظ سلامت شرکت کنندگان و ایجاد شرایطی برای آرامش بیشتر تمهیدات مناسبی به لحاظ آماده سازی محیط و رعایت توصیه های بهداشتی انجام شده است.

وی افزود: انتخاب محل مناسب برای برگزاری آزمون که متناسب با جمعیت متقاضیان باشد را در اولویت قرار داده ایم و نماینده های دانشگاه رازی به عنوان متولی و وزارت علوم بر رعایت پروتکل ها نظارت خواهند داشت.

معاون استاندار ادامه داد: از خانواده ها انتظار داریم آماده سازی شرایط روحی و روانی فرزندان خود را برای شرکت در آزمون براساس مشاوره های ارایه شده مدنظر داشته باشند و برنامه ریزی لازم را برای حضور به موقع در زمان مقرر، عدم تجمع و توقف برای دیدار با دیگر دانش آموزان در محل، قبل و بعد از آزمون و استفاده از وسایل بهداشتی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ایمن برای کنکور در کرمانشاه فراهم شده است

شرایط ایمن برای کنکور در کرمانشاه فراهم شده است