مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-15فرهنگي

اعلام اسامی 40 فیلم منتخب در بخش مسابقه نقد جشنواره مقاومت


اسامی 40 فیلم منتخب در بخش مسابقه نقد و تحلیل و پژوهش شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، اسامی 40 فیلم منتخب در بخش مسابقه نقد و تحلیل و پژوهش شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد.

منتقدان می توانند با انتخاب اثر مورد نظر خود و نگارش نقد، تحلیل و یا پژوهشی در خصوص سینمای دفاع مقدس و انقلاب و مقاومت در بخش مسابقه نقد و تحلیل و پژوهش شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شرکت و آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

در بخش نقد، رعایت اصول و ساختار محتوایی اثر، در بخش تحلیل، جهان بینی و ایدئولوژی فیلمساز و نویسنده و در بخش پژوهش، مقالات، رساله ها و پایان نامه ها درباره سیر تغییر و یا تکامل فیلمساز در حوزه مقاومت و یا دیگر موضوعات سینمای مقاومت، دفاع مقدس و انقلاب از ملاک های مدنظر انتخاب و داوری آثار است.

علاوه بر آن، آثاری که پیشتر در سه محور نقد، تحلیل و یا پژوهش در حوزه سینمای مقاوت، دفاع مقدس و انقلاب منتشر شده اند نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند و ملاک ارزیابی و داوری بدون توجه به کیفیت و یا سازنده اثر، تنها نقد، تحلیل و پژوهشی است که درباره آثار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی 40 فیلم منتخب در بخش مسابقه نقد جشنواره مقاومت

اعلام اسامی 40 فیلم منتخب در بخش مسابقه نقد جشنواره مقاومت