مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-15اقتصادي

آبرسانی به شهرک صنعتی ملارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به صنعتی بودن شهرستان ملارد از تخصیص آب به شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد گفت: جهت رفع مشکلات تأمین و تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد اقدامات لازم پیگیری می شود تا با راه اندازی این شهرک در سال جهش تولید گام مؤثری در زمینه ایجاد اشتغال برداشته شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا تخصیص و تأمین 30 لیتر بر ثانیه توسط آب و فاضلاب از پساب خروجی شهرستان ملارد و مسکن مهر صفادشت محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به مباحث کارشناسی و تعیین 7 نقطه برای حفر چاه توسط شهرک ها با موافقت اولیه آب منطقه ای مقرر شد تا سقف 20 لیتر بر ثانیه آب تخصیص پیدا کند.

عسگری تاکید کرد: بر مبنای افق ترسیم شده این طرح نیاز به 50 تا 60 لیتر آب بر ثانیه دارد که 6 میلیون مترمکعب در شبانه روز را جوابگو است و با اقدامات انجام شده به زودی شاهد راه اندازی این مجموعه و شروع به کار اجرایی آن خواهیم بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به شهرک صنعتی ملارد

آبرسانی به شهرک صنعتی ملارد