مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-15اقتصادي

ورودی کاخ گلستان از خیابان ناصرخسرو بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ آفرین امامی، مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان گفت: در راستای بازگشایی ورودی شرقی کاخ گلستان، عمارت باب عالی به سیستم حفاظت و سیستم بلیت فروشی الکترونیکی به روز تجهیز شده است.

- ورودی شرقی مجموعه کاخ جهانی گلستان در خیابان ناصر خسرو تهران واقع در عمارت باب عالی پس از نیم قرن همزمان با روز جهانی گردشگری بازگشایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ؛ آفرین امامی، مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان گفت: در راستای بازگشایی ورودی شرقی کاخ گلستان، عمارت باب عالی به سیستم حفاظت و سیستم بلیت فروشی الکترونیکی به روز تجهیز شده است.

جلسات مختلفی در کمیته حفاظت الکترونیکی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد و این سیستم حفاظتی زیرنظر این کمیته با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارتخانه، بر اساس استاندارد های روز طراحی و طی دو ماه نصب و راه اندازی شد.

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان تصریح کرد: موضوع بازگشایی ورودی شرقی واقع در باب عالی در دوره های مختلف مورد بحث و بررسی بوده است تا اینکه در یکی از جلسات شورای راهبردی طرحی ارائه شد که بر اساس آن، شورای راهبردی موافقت کرد تا ورودی شرقی کاخ گلستان با نام باب عالی بازگشایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی کاخ گلستان از خیابان ناصرخسرو بازگشایی می شود

ورودی کاخ گلستان از خیابان ناصرخسرو بازگشایی می شود