مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-15فرهنگي

حضور دانش آموزان در 40 رشته هنرهای دستی و تجسمی جشنواره «فردا»


دانش آموزان در 40 رشته مختلف در بخش هنرهای دستی و تجسمی، سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» شرکت کردند.

- حضور دانش آموزان در 40 رشته هنرهای دستی و تجسمی جشنواره فردا دانش آموزان در 40 رشته مختلف در بخش هنرهای دستی و تجسمی، سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، بخش هنرهای دستی و تجسمی شامل 40 رشته مختلف است که در حدود 2500 شرکت کننده در آن حضور داشتند و از بین آثار ارسالی حدود 500 اثر حائز رتبه های اول تا سوم و نفرات برگزیده شدند.

به صلاحدید داوران از بین رتبه های اول تا سوم بادانش آموزان به صورت مجازی ارتباط گرفته شد و آثار آنان توسط داورها و به صورت آنلاین راستی آزمایی و بررسی شد.

راستی آزمایی آثار به این معنی است که سوا لاتی پیرامون آثار ارسالی از دانش آموز پرسیده شده و نمونه کارهای دیگر آن ها دیده می شود و در صورت لزوم هم بخشی از کار را دوباره اجرا می کنند تا ثابت شود اثر ارسالی مربوط به خود دانش آموز بوده و در صورت تایید رتبه و مقام به دانش آموز تعلق خواهد گرفت.

در برگزاری سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا بادانش آموزان از طریق شبکه شاد به صورت مجازی ارتباط برقرار شد و داوران آثار را با حضور دانش آموز و به طور زنده بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در 40 رشته هنرهای دستی و تجسمی جشنواره «فردا»

حضور دانش آموزان در 40 رشته هنرهای دستی و تجسمی جشنواره «فردا»