مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-15فرهنگي

احداث سفره خانه در جوار بقعه حبقوق(ع)/ واگذاری «تپه قلندرسیاه» به بخش خصوصی


رییس اداره میراث فرهنگی تویسرکان از احداث سفره خانه در جوار آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) با رعایت همه ضوابط خبر داد و گفت: تپه قلندرسیاه برای مجتمع اقامتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان اسحاق ترکاشوند ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در خانه اقتداری از هدیه پنج اثر تاریخی به موزه تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: این پنج اثر فرهنگی متلق به دوران قاجاریه شامل یک آینه، قاب سنگی آینه و یخدان توسط خانم دباغی و زین اسب و کیف چرمی زنان از طرف آقای زینعلی به موزه تاریخ فرهنگ تویسرکان اهدا شد.

وی این اقدام را نشان از فرهنگ مردم تویسرکان دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته آقای مقدم هم دو تخته فرش دست بافت ابریشمی متعلق به دوره قاجار را به موزه تاریخ و فرهنگ تویسرکان هدیه کرد.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از واگذاری حمام زرهان به بخش خصوصی با رعایت ضوابط مورد نظر میراث فرهنگی خبر داد و گفت: این حمام که جزو آثار ملی ثبت شده تویسرکان است به بخش خصوصی برای ایجاد سفره خانه واگذار شد، ضمن اینکه طرح مرمت حمام زرهان هم تصویب شده است.

وی با اشاره به پیگیری واگذاری حمام جولستان و باغوار به بخش خصوصی، از احداث سفره خانه در زمینی به مساحت 400 مترمربع در جوار آرامگاه حبقوق نبی(ع) خبر داد و افزود: این سفره خانه توسط بخش خصوصی ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سفره خانه در جوار بقعه حبقوق(ع)/ واگذاری «تپه قلندرسیاه» به بخش خصوصی

احداث سفره خانه در جوار بقعه حبقوق(ع)/ واگذاری «تپه قلندرسیاه» به بخش خصوصی