مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-15اجتماعي

تجلیل از 250 اثر فرهنگی و هنری در جشنواره مجازی «با هنر در خانه می مانیم»


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس جشنواره مجازی «با هنر در خانه می مانیم» ویژه دانش آموزان و فرهنگیان گیلانی در 18 رشته فرهنگی و هنری برنامه ریزی و بالغ بر 2000 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال شد که .

- تجلیل از 250 اثر فرهنگی و هنری در جشنواره مجازی با هنر در خانه می مانیم ایسنا/گیلان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس جشنواره مجازی با هنر در خانه می مانیم ویژه دانش آموزان و فرهنگیان گیلانی در 18 رشته فرهنگی و هنری برنامه ریزی و بالغ بر 2000 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال شد که هفته گذشته از 250 اثر برتر تجلیل شد.

جمیل عباسی غریب امروز با حضور خبرگزاری ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قدردانی از تلاش اصحاب رسانه، اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش مهم و بی بدیلی در انعکاس رخدادها و مسائل جامعه به ویژه اخبار مربوط به حوزه تعلیم و تربیت دارند.

وی رسانه را یکی از ارکان موثر دستگاه تعلیم و تربیت دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت های رسانه و مطبوعات می توان بسیاری از مشکلات حوزه تعلیم و تربیت را شناسایی کرد و درصدد رفع آن ها برآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 250 اثر فرهنگی و هنری در جشنواره مجازی «با هنر در خانه می مانیم»

تجلیل از 250 اثر فرهنگی و هنری در جشنواره مجازی «با هنر در خانه می مانیم»