مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-15حوادث

صدور رای پرونده حادثه سقوط پسربچه 8 ساله در مسابقات سنگ نوردی


شهریور 98 بود که خبر سقوط پسربچه 8 ساله، در حین مسابقات سنگ نوردی از صخره ای در سالن مسابقات غیر استاندارد در نجف آباد اصفهان، جامعه ورزشکاران و خانواده ها را سخت متاثر کرد، - جی پلاس ، در این حادثه، قفل طناب حمایتی نونهال صخره نورد، در ارتفاع 8 متری و لحظه ای که برای رفع خستگی، متوقف شد تا روی نگه دارنده خود بنشیند باز شد و در نهایت کودک 8 ساله، بروی زمینی که به تشک ایمنی مجهز نبود سقوط کرد.

حالا نزدیک به یک سال از آن حادثه گذشته و پدر و مادر آرمان غیاثی، نونهال آسیب دیده، روند شکایت خود را در حالی پیگیری می کنند، که مراقبت، درمان و بهبود وضعیت کودکشان همچنان دغدغه اصلی زندگی آنهاست.

پدر آرمان غیاثی در تشریح وضعیت کنونی او به ایسنا، گفت: حال آرمان نسبت به زمانی که از بیمارستان مرخص شد بهتر است؛ آرمان در مدت زمان بستری در بیمارستان، بدلیل بی تحرکی و مسائل درمانی دیگر، با مشکل ضعف عضلات مواجه شده بود که الان وضعیت نسبتا بهتری دارد.

وی با اشاره به اینکه آرمان هنوز هم تحت نظارت پزشکان است گفت: بعد از مرخص شدن از بیمارستان، وضعیت جسمی و حرکتی آرمان، با کار درمانی و ورزش، بهبود نسبی پیدا کرد و این اقدامات ادامه دارد.

سجاد غیاثی در خصوص هزینه های درمانی آرمان افزود: تاکنون غرامتی به ما پرداخت نشده، ضمن اینکه بیمه هم هزینه ای تقبل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رای پرونده حادثه سقوط پسربچه 8 ساله در مسابقات سنگ نوردی

صدور رای پرونده حادثه سقوط پسربچه 8 ساله در مسابقات سنگ نوردی