مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-15سياسي

سالانه 5 سانتی متر از دشت های خراسان رضوی نشست می کند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه بارش های خوب در دو سال متوالی نشانه ترسالی نیست، گفت: به طور متوسط نشست پنج سانتی متری زمین در دشت های استان به صورت سالانه بسیار جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی اظهارکرد: امروزه هیچ فعالیتی بدون مدیریت افکار عمومی شدنی نیست، حتی ساده ترین کارها در جوامع بدون مدیریت افکار عمومی اجرایی نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه اﻗﺪاﻣﺎت ﺷﺮﮐﺖ آب ﻣﻨﻄﻘﻪ ای خراسان رضوی در ﺣﻮزه ﺻﯿﺎﻧﺖ از ﻣﻨﺎﺑﻊ آب، اﻟﮕﻮیی ﻣﻮﻓﻖ است، افزود: ﺣﻞ ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻣﺸﮑﻼت در حوزه آب با حضور کشاورزان، مردم و مسئولان تبدیل کردن تهدیدها به فرصت ها یکی از ارکان مدیریت مشارکتی است.

وی با بیان اینکه حوزه آب و برق به دلیل دارا بودن سهم پررنگی در جامعه، بسیار حائز اهمیت است، گفت: شدت مصرف انرژی در ایران بسیار بالا است و جزو کشورهای مصرف گرا در حوزه مصرف انرژی هستیم.

ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﻃﺮﺣﯽ ﻣﺪون و ﺷﻔﺎف ﺗﺼﺪی ﮔﺮیﻫﺎ در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آب را ﺑﻪ ﻣﺮدم ﺑﺴﭙﺎرﯾﻢ و در وﻇﺎﯾﻒ ﺣﺎﮐﻤﯿﺘﯽ ﺑﺎ آن ها ﻣﺸﻮرت و ارتباط بیشتری در حوزه هایی که تاثیرگذاری بیشتر در افکار عمومی دارند، برقرار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 5 سانتی متر از دشت های خراسان رضوی نشست می کند

سالانه 5 سانتی متر از دشت های خراسان رضوی نشست می کند