مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-15حوادث

ضرورت پایش تصویری خلخال/ برخورد قاطعانه با عاملان سرقت در شهرستان


پایش تصویری شهرستان در جهت پیشگیری از وقوع جرم و کشف موارد سرقت، در اولویت اقدامات مسؤولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آرش جعفری بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان خلخال اظهار کرد: پایش تصویری شهرستان خلخال در اولویت است و نیروی انتظامی و شهرداری باید اقدامات سریع تری برای بروزرسانی تجهیزات لازم انجام  دهند.

وی امنیت مردم را خط قرمز دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: مأموران نیروی انتظامی صادقانه برای حفظ امنیت شهرستان تلاش می کنند اما ارتقاء زیرساخت های این نیرو نیز در تامین نظم و امنیت بسیار مهم است.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال بیان کرد: در ده روز گذشته هیچ موردی در خصوص سرقت توسط زندانیان گزارش نشده و اگر مواردی در این خصوص ثبت شود، تمامی مرخصی های مشروط آنان به صورت قانونی و در جهت تامین امنیت و پیشگیری از سرقت لغو خواهد شد.

خبرنگاران واسطه ای میان مردم و مسؤولان هستند جعفری با قدردانی از زحمات دادستان سابق خلخال در اجرایی شدن طرح پایش تصویری بازار و مغازه ها در خلخال تصریح کرد: انتظار می رود نیروی انتظامی قاطعانه با سارقان، مخلان نظم و امنیت و عاملان سرقت و بی نظمی، برخورد نماید و در این راستا خبرنگاران نیز به عنوان واسطه ای برای بیان مشکلات مردم به مسؤولان و پیگیری تا حصول نتیجه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پایش تصویری خلخال/ برخورد قاطعانه با عاملان سرقت در شهرستان

ضرورت پایش تصویری خلخال/ برخورد قاطعانه با عاملان سرقت در شهرستان