مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-15اقتصادي

حیات تاسیسات گردشگری دشوار شده است/ گردشگری، بزرگترین آسیب دیده از کرونا


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه تحمل شرایط خسارات از کرونا برای برخی از تاسیسات گردشگری ناممکن شده است گفت: در حالی که این تاسیسات همراه با پروتکل ها خدمات ارائه می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر ظهر امروز در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات گردشگری و خسارت در ایام یی مستقیم به چشم تاسیسات گردشگری رفت افزود: در حالی که تاسیسات گردشگری همراه با پروتکل ها خدمات ارائه می کردند، برخی با بی توجهی موجب محدودیت شدند.

وی با بیان اینکه سفر ممنوع نیست اما باید اعتماد ایجاد کنیم که مردم بپذیرند می توان همراه با سفر ایمنی داشت تا چرخ گردشگری نیز بچرخد گفت: باید بار هزینه ای سفر را بین تاسیسات گردشگری تقسیم کنیم به طوری که یک بخش را دولت به صورت یارانه ای پرداخت کند، بخشی را مسافر و بخشی هم از سوی تاسیسات باشد تا به نقطه سر به سر رسید و بتوان با این شیوه از حیات تاسیسات نیز حفاظت کرد.

مالمیر با بیان اینکه هتل های ما در ایام عید سطح اشغال زیر یک درصد داشتند گفت: با توجه به اینکه هتل ها درآمدی ندارند باید دریافتی چون عوارض و مالیات نیز از آنها دریافت نشود.

وی با بیان اینکه خبر خوشی از ثبت جهانی هگمتانه در راه است بیان کرد: امیدواریم پیگیری های ما نتیجه بخش باشد و به زودی شاهد ثبت جهانی هگمتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات تاسیسات گردشگری دشوار شده است/ گردشگری، بزرگترین آسیب دیده از کرونا

حیات تاسیسات گردشگری دشوار شده است/ گردشگری، بزرگترین آسیب دیده از کرونا