مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-15بين الملل

عریقات: امارات به دنبال راضی کردن آمریکاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گفت و گو با پایگاه خبری عربی21 ، - دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) تأکید کرد که امارات با عادی سازی روابط خود با تل آویو بنا دارد به قیمت تضییع حقوق مردم فلسطین آمریکا را راضی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گفت و گو با پایگاه خبری عربی21 ، به عادی سازی روابط امارات عربی متحده با رژیم صهونیستی واکنش نشان داد.

دبیرکل کمیته اجرای سازمان آزادی بخش فلسطین در ارتباطی تلفنی با عربی21 تأکید کرد که امارات با عادی سازی روابطش با اشغالگران بدون اجماع کشورهای عربی، مرتکب خطایی راهبردی شده است بویژه در ابتکار صلح کشورهای عربی که یکی از اهداف آن برپایی کشور فلسطین طبق مرزهای سال 1967 بود.

صائب عریقات در ادامه گفت که تصمیم امارات مبتنی بر محاسبات نادرست و ائتلاف های متوهمانه است افزون بر اینکه این اقدام، منجر می شود نژادپرستی اشغالگران علیه مردم فلسطین نهادینه شود و همچنین یهودی سازی قدس و حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین شان نادیده انگاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات: امارات به دنبال راضی کردن آمریکاست

عریقات: امارات به دنبال راضی کردن آمریکاست