مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-15ورزشي

ذوب آهن – نساجی، تیم هایی که نمی خواهند، بازنده باشند


هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حالی امشب برگزار می شود که دو تیم ذوب آهن و نساجی هفته قبل را با نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل مدعیانی چون پرسپولیس و سپاهان با پیروزی پشت سرگذاشتند.

- ایسنا/اصفهان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حالی امشب برگزار می شود که دو تیم ذوب آهن و نساجی هفته قبل را با نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل مدعیانی چون پرسپولیس و سپاهان با پیروزی پشت سرگذاشتند.

ذوب آهن در آزادی دست به کاری بزرگ زد و جشن قهرمانی شاگردان یحیی با طعم شکست برگزار شد، ذوبی ها با این نتیجه تنها به یک امتیاز دیگر برای بقا در لیگ برتر فصل بیستم نیاز دارند تا دیداری فینال گونه، در هفته پایانی مقابل گل گهر با فشار کمتری در زمین حاضر شوند.

در دیگر سوی میدان، نساجی که با آمدن محمود فکری بسیار متحول شده بعد از ناکام گذاشتن مدعیانی چون پرسپولیس، استقلال و فولاد در اصفهان این بار نیز با یکی دیگر از شوت های معروف میری به گل پیروزی رسید تا سپاهان را وارد فاز دیگری از بحران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاگردان فکری در صورتی که بتوانند حداقل امتیاز این دیدار را بگیرند، می توانند به نوار 9 هفته بدون باخت خود ادامه دهند، آنها از زمان آمدن فکری یعنی از هفته بیستم، چهار پیروزی و پنج تساوی به دست آوردند که بیشتر بازی های آنها مقابل تیم های مدعی بوده و هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن – نساجی، تیم هایی که نمی خواهند، بازنده باشند

ذوب آهن – نساجی، تیم هایی که نمی خواهند، بازنده باشند