مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-15فناوري

قابلیت های متنوع و جدید به مسیریاب نشان اضافه شد


نشان از ابتدای فعالیت خود با هدف ارائه قابلیت های کاربردی به کاربران خود به منظور رقابت با رقبای خارجی پا به میدان گذاشت و طی دو سال فعالیت خود، - نشان از ابتدای فعالیت خود با هدف ارائه قابلیت های کاربردی به کاربران خود به منظور رقابت با رقبای خارجی پا به میدان گذاشت و طی دو سال فعالیت خود، بسیاری از قابلیت های جذاب را برای کاربران خود ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام اپلیکیشن نشان، از جمله قابلیت هایی که این اپلیکیشن برای کاربران خود ارائه کرده، می توان به مسیریابی آفلاین، نمایش سرعت گیر، نمایش پلیس، نمایش دوربین های کنترل سرعت و.

اشاره کرد.

در نسخه های جدید، نشان قابلیت های متنوعی در موضوعات مختلف اضافه کرده که اغلب آن ها بر اساس درخواست کاربران به نشان افزوده شده؛ قابلیت هایی مانند مسیریابی آفلاین، نقشه ماهواره ای و حتی ساعت رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه در شهرهای تهران و مشهد.

بخش دیگری از قابلیت های اضافه شده به نشان مربوط به کرونا است.

از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد شکل زندگی مردم نیز به واسطه آن تغییر کرد و نشان نیز از همان روزهای اول سعی کرد با ارائه قابلیت های مرتبط با کرونا مانند افزودن مراکز خدمات درمانی کرونا، مراکز پرتردد (پرخطر) و ساعات شلوغ مراکز تجاری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های متنوع و جدید به مسیریاب نشان اضافه شد

قابلیت های متنوع و جدید به مسیریاب نشان اضافه شد