مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-15حوادث

دستگیری عاملان سلب آسایش عمومی شهروندان اراکی در طرح ضربتی پلیس مرکزی


افرادی که شب گذشته با ایجاد درگیری ، باعث رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان دریکی از محله های اراک شده بودند، شناسایی و عاملان اصلی ناامنی در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک شب گذشته گزارشی از ایجاد رعب و وحشت از سوی چند جوان در یکی از محله های شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله چند تیم گشت پلیس برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

   با حضور تیم گشت انتظامی در محل مشخص شد که چند نفر از اراذل و اوباش، با حالت غیر طبیعی و با عربده کشی، اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان این محله کرده و اقدام به تخریب شیشه های خودروهای تعدادی از ساکنان کرده اند که بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

    مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده و کنترل نامحسوس این افراد، سرانجام دو نفر از عاملان اصلی رعب و وحشت شهروندان که در نقاط مختلف شهرستان اراک پنهان شده بودند، شناسایی و بعد از گذشت ساعتی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردندو در این عملیات یک دستگاه خودرو نیز از اراذل و اوباش توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

    عاملان اصلی این درگیری پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی لازم به دستگاه قضایی معرفی شدند و با شناسایی دیگر همدستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان سلب آسایش عمومی شهروندان اراکی در طرح ضربتی پلیس مرکزی

دستگیری عاملان سلب آسایش عمومی شهروندان اراکی در طرح ضربتی پلیس مرکزی