مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-15فرهنگي

چاپ جدیدترین نسخه از سری کتاب های محبوب آیلتس کمبریج در انتشارات جنگل


کتاب IELTS Camidge Academic که یکی از کتاب های مطرح در زمینه آمادگی آزمون آیلتس می باشد، همه ساله مورد توجه زبان آموزان بسیاری قرار می گیرد.

- کتاب IELTS Camidge Academic که یکی از کتاب های مطرح در زمینه آمادگی آزمون آیلتس می باشد، همه ساله مورد توجه زبان آموزان بسیاری قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام انتشارات جنگل، این مجموعه توانسته با چاپ و عرضه آخرین نسخه موجود از این کتاب به نام IELTS Camidge 15 Academic، غنی ترین و به روزترین کتاب آیتلس را در اختیار داوطلبان این آزمون قرار دهد تا با انجام دقیق تمارین آن بتوانند نتیجه مورد نظر خود را در آزمون آیلتس کسب نمایند.

درباره کتاب IELTS Camidge 15 Academic کتاب IELTS Camidge 15 Academic از به روزترین و جامع ترین کتاب هایی است که اخیرا توسط انتشارات کمبریج (از مشهورترین و معتبرترین ناشران در سطح جهان)، به چاپ رسیده است.

این کتاب متناسب با آخرین آزمون های آیلتس به روزرسانی شده است و مقدمه آن شامل راهکارهای کاربردی جهت بهره وری بیشتر از مطالب موجود در کتاب است.

از آنجا که کتاب فوق شباهت بسیار زیادی با آزمون های آیتلس دارد، منبع بسیار مناسبی برای دانشجویانی است که قصد دارند سوالات آزمون را برای خود شبیه سازی نموده و متوجه کاستی ها و نقاط ضعف خود گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ جدیدترین نسخه از سری کتاب های محبوب آیلتس کمبریج در انتشارات جنگل

چاپ جدیدترین نسخه از سری کتاب های محبوب آیلتس کمبریج در انتشارات جنگل