مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-15سياسي

دیدار هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی


هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با سید عباس صالحی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مؤسس و رییس هیأت امنا و اعضای هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

سید محمود چاوشی مدیر عامل مؤسسه، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فومنی الحائری مؤسس و رییس هیأت امنا، آقایان منوچهر متکی، محمد خزاعی، علی بختیار و حسین ساری حضور داشتند.

در ابتدای جلسه عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد طی سخنانی به معرفی مؤسسه مهد قرآن و برگزاری آزمون سراسری حفظ کل قرآن “ترنم وحی” پرداختند و این مؤسسه را به عنوان یکی از مجموعه های پر سابقه و فعال قرآنی مردم نهاد کشور برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام فومنی و منوچهر متکی از روند شکل گیری مؤسسه مهد قرآن و فعالیت های آموزشی و سایر حاضرین نیز نظرات و دیدگاه های خود را بیان نمودند.

در پایان دیدار سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی با تقدیر از حرکت انقلابی حجت الاسلام فومنی از تأسیس و راه اندازی مرکز آموزشی مردم نهاد مؤسسه مهد قرآن در گسترش آموزش های قرآنی برای عموم مردم در زمینه حفظ و فهم قرآن گفت: مردمی بودن و پرهیز از ورود به مسائل سیاسی و جناحی از ویژگی های مؤسسه مهدقرآن طی سال های فعالیت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی

دیدار هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن با وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی