مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-15پزشكي

وضعیت بهار و تویسرکان به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حال حاضر وضعیت دو شهرستان بهار و تویسرکان در استان همدان به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز و مابقی شهرستان های استان زرد و نارنجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان همدان کاهشی است اما استان همدان همچنان در شرایط هشدار است، گفت: شهرهای بهار و تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز هستند و سایر شهرستان های استان همدان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: روند شیوع ویروس کرونا در استان همدان کاهشی شده است اما هنوز هم در مرحله هشدار هستیم و تا کنون تست سه هزار و 374 نفر مبتلا به کرونا، مثبت بوده است.

وی گفت: مردم در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، نهایت همراهی همکاری را داشته اند.

حیدری مقدم تاکید کرد: برای حفظ روند کاهشی شیوع بیماری کرونا باید مردم همچنان ماسک بزنند و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند و به مصوبات ستاد کرونا در استان همدان توجه داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با یادآوری اینکه شهرهای بهار و تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز هستند و سایر شهرستان های استان همدان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بهار و تویسرکان به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز است

وضعیت بهار و تویسرکان به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز است