مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-15سياسي

برای پاییز کرونایی نقشه راه داریم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از تدوین نقشه راه مدیریت کرونا برای پاییز و زمستان پیش رو خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از تدوین نقشه راه مدیریت کرونا برای پاییز و زمستان پیش رو خبر داد.

محمد ابراهیم الهی تبار در حاشیه جلسه امروز (25 مرداد) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با اشاره به نزولی شدن سیر بیماری کرونا در استان گفت: این وضعیت با سختی های فراوانی به دست آمده و اگر مردم همکاری خود را بیشتر کنند، قطعا این روند ادامه دار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهی تبار افزود: وضعیت کرونا ارتباط مستقیم با رفتار بهداشتی مردم دارد و اگر مردم کوچکترین غفلتی داشته باشند، به راحتی به شرایط قرمز کرونا برمی گردیم.

الهی تبار تصریح کرد: تمام نگرانی کادر بهداشت و درمان، نسبت به بی خیالی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند که کرونا با کوچکترین غفلت می تواند دوباره اوج بگیرد.

معاون استانداری کرمانشاه با اشاره به سختی پاییز و زمستان پیش رو گفت: در این فصول احتمال همپوشانی کرونا با بیماری آنفلوآنزا وجود دارد که این امر می تواند وضعیت را بدتر کند، همچنین مدارس و دانشگاه ها هم در این فصول فعال هستند و همین امر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پاییز کرونایی نقشه راه داریم

برای پاییز کرونایی نقشه راه داریم