مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-15فناوري

ورودی کاخ گلستان از سمت خیابان ناصرخسرو باز می شود


ورودی شرقی مجموعه کاخ جهانی گلستان در خیابان ناصر خسرو تهران واقع در عمارت باب عالی پس از نیم قرن همزمان با روز جهانی گردشگری بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آفرین امامی مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان گفت: در راستای بازگشایی ورودی شرقی کاخ گلستان، عمارت باب عالی به سیستم حفاظت و سیستم بلیت فروشی الکترونیکی به روز تجهیز شده است.

جلسات مختلفی در کمیته حفاظت الکترونیکی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد و این سیستم حفاظتی زیر نظر این کمیته با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارتخانه، بر اساس استانداردهای روز طراحی و طی دو ماه نصب و راه اندازی شد.

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان تصریح کرد: موضوع بازگشایی ورودی شرقی واقع در باب عالی در دوره های مختلف مورد بحث و بررسی بوده است تا اینکه در یکی از جلسات شورای راهبردی طرحی ارائه شد که بر اساس آن، شورای راهبردی موافقت کرد تا ورودی شرقی کاخ گلستان با نام باب عالی بازگشایی شود.

او گفت: با بازگشایی ورودی شرقی کاخ گلستان ارتباط با بافت قدیم بازار و محور گردشگری میدان امام خمینی (ره) شامل مدرسه دارالفنون، خیابان ناصرخسرو و خانه امام جمعه یکپارچه و کامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی کاخ گلستان از سمت خیابان ناصرخسرو باز می شود

ورودی کاخ گلستان از سمت خیابان ناصرخسرو باز می شود