مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-15بين الملل

کارشناسان: آمریکا ممکن است سلاح های بیشتری به امارات بفروشد


کارشناسان می گویند که عادی سازی روابط دیپلماتیک میان اسراییل و امارات، ممکن است راه را در مقابل فروش سلاح های بیشتر توسط آمریکا به امارات هموار کند.

- کارشناسان می گویند که عادی سازی روابط دیپلماتیک میان اسراییل و امارات، ممکن است راه را در مقابل فروش سلاح های بیشتر توسط آمریکا به امارات هموار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واشنگتن سلاح های پیشرفته ای که به اسراییل می دهد، بیشتر از چیزی است که به کشورهای عربی می دهد.

آمریکا تلاش می کند تا برتری نظامی کیفی را برای اسراییل در مقایسه با همسایگانش نگه دارد.

از جمله این تجهیزات، جنگنده اف -35 است که شرکت لاکهید مارتین آن را می سازد و اسراییل از این جنگنده ها در جنگ ها استفاده می کند و امارات تا به الان نتوانسته است این جنگنده ها را خریداری کند.

دیوید ماکوفسکی، مدیر طرح روابط عربی-اسراییلی در موسسه سیاست های خاورنزدیک واشنگتن در مصاحبه با رویترز گفت که این توافق، دستاوردی برای امارات است که بی شک این امکان را فراهم می کند تا تجهیزات نظامی که نمی توانست آنها را به دلیل محدودیت های برتری نظامی کیفی اسراییل به دست آورد در حال حاضر بعد از توافق صلح با اسراییل، خریداری کند، چراکه پیش از این، نگرانی هایی بابت امکان استفاده از تکنولوژی های معینی علیه اسراییل وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان: آمریکا ممکن است سلاح های بیشتری به امارات بفروشد

کارشناسان: آمریکا ممکن است سلاح های بیشتری به امارات بفروشد