مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-15فرهنگي

گلایه هایی با لهجه یزدی از شهر پایتخت کتاب ایران


یک نویسنده یزدی تبار با لهجه یزدی از مسئولان پایتخت کتاب ایران به علت نداشتن حمایت لازم از نویسندگان شهرشان گلایه کرد.

- ایسنا/یزد یک نویسنده یزدی تبار با لهجه یزدی از مسئولان پایتخت کتاب ایران به علت نداشتن حمایت لازم از نویسندگان شهرشان گلایه کرد.

لیلا قزوینیان که آخرین اثرش را به لهجه یزدی منتشر کرده است، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در رابطه با با حمایت از نویسندگان گلایه کرد و گفت: چاپ کتاب به علت مشکل گرانی کاغذ و بی توجهی به مولفان، در حال حاضر با دشواری انجام می شود به طوری که بسیاری از نویسندگان از جمله بنده به علت گرانی و حمایت نشدن ها، دیگر انگیزه ای برای نوشتن نداریم.

وی با بیان این که متاسفانه در شهر یزد که به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شد، هیچ تسهیلاتی به ناشران و نویسندگان تعلق نمی گیرد، گفت: اکثر نویسندگان شخصاً باید برای چاپ و انتشار کتاب خود هزینه کنند، بدون این که هیچ حمایت و تسهیلاتی برای چاپ کتاب به آنها تعلق گیرد.

این نویسنده یزدی عشق به نویسندگی را تنها عامل تداوم فعالیت نویسندگان دانست و بیان کرد: بسیاری از نویسندگان با وجود این که آثاری برای انتشار دارند ولی به دلیل کم لطفی ناشران از انتشار آثار خود منصرف شده اند و این اتفاق دقیقاً در مورد کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه هایی با لهجه یزدی از شهر پایتخت کتاب ایران

گلایه هایی با لهجه یزدی از شهر پایتخت کتاب ایران