مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-15اجتماعي

طرح ساماندهی معابر شهر قدس با اجرای 13 پروژه عمرانی عملیاتی شد


شهردار قدس از اجرای 13 پروژه عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در هفته گذشته خبر داد و گفت: رویکرد شهرداری ایجاد تحول ساختاری در کوچه ها و خیابان های سطح شهر است.

- مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اجرای 13 پروژه عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در هفته گذشته خبر داد و اظهار داشت: رویکرد شهرداری قدس در خصوص ساماندهی معابر مبتنی بر ایجاد تحول ساختاری در کوچه ها و خیابان های سطح شهر است، به گونه ای که علاوه بر سهولت در تردد شهروندان، شاخص های دیگری نظیر ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و هدایت اصولی آب های سطحی تحقق یابد.

مختاری با بیان اینکه پروژه های متعددی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر شهر قدس در حال اجرا است، افزود: لازمه تحقق اهداف مورد اشاره اجرای اقدامات متعددی همچون زیرسازی و آسفالت، کف پوش گذاری، جدول گذاری و… است که این اقدامات با جدیت در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد که پروژه های یادشده با اولویت لکه گیری نوارهای حفاری، رفع چاله های سطح معابر، تعویض جداول و رفع نقاط آبگیر اجرایی می شود.

شهردار قدس به تشریح پروژه های اجراشده در قالب طرح ساماندهی معابر در هفته گذشته پرداخت و گفت: زیرسازی ورودی بیمارستان جدیدالاحداث، بلوار امامزاده، لکه گیری و آسفالت خیابان های انصار، جانبازان، دلگشا، کوچه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی معابر شهر قدس با اجرای 13 پروژه عمرانی عملیاتی شد

طرح ساماندهی معابر شهر قدس با اجرای 13 پروژه عمرانی عملیاتی شد